📞 +387 61 811257

Radno vreme: Ponedeljak-Petak | Poziv: 9-17h

Politika refundiranja i vraćanja

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE U ZAKONSKOM ROKU

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gdje će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon o zaštiti potrošača Bosne i Hercegovine to omogućava kupcu u određenom roku.

Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj. prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža), vrši se povrat novca kupcu ili zamjena uz eventualnu doplatu za neki drugi artikal.

KUPAC ROBU MOŽE DA VRATI SAMO U SLIJEDEĆIM SLUČAJEVIMA UZ RAČUN I NAPISAN RAZLOG VRAĆANJA:

1. Kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 15 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.

2. Ukoliko je greškom prodavnice fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe. U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz eventualnu doplatu, ili da zahtjeva povrat novca. Zato je najbolje za kupca da robu provjerava prilikom kupovine ili po prijemu od kurira. Kupac nas o ovom obavještava pozivom ili slanjem e-maila.

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 15 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla na našu adresu Danijela Ozme broj 10, 71000 Sarajevo.

KUPAC ĆE NA OVU ADRESU POSLATI:

  • Artikal koji vraća i garantni list (ukoliko ga je dobio)
  • Kopiju računa (da se original ne zagubi)
  • Napisan na papiru razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…)

Kupac je dužan da vrati robu, bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Kupac snosi isključivo direktne troškove vraćanja robe, osim ako se trgovac saglasio sa tim da ih on snosi.

KUPAC JE ISKLJUČIVO ODGOVORAN ZA UMANJENU VRIJEDNOST ROBE KOJA NASTANE KAO POSLJEDICA RUKOVANJA ROBOM NA NAČIN KOJI NIJE ADEKVATAN, ODNOSNO PREVAZILAZI ONO ŠTO JE NEOPHODNO DA BI SE USTANOVILI PRIRODA, KARAKTERISTIKE I FUNKCIONALNOST ROBE.

Prodavac je dužan da bez odlaganja izvrši povrat uplata koje je primio od kupca, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 15 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.
Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu trgovcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo, osim u slučaju kada je trgovac ponudio da sam preuzme robu. Po prijemu ovako poslate robe služba reklamacija će utvrditi stanje i ispravnost artikla i ukoliko su ispoštovani naprijed navedeni kriterijumi odobriti povrat novca kupcu u skladu sa zakonskim obavezama.

Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik.

U svakom trenutku prije realizacije porudžbenice, možete izvršiti otkazivanje narudžbe, a obavijestićete nas telefonom na +38761811257.

Dokumenta za preuzimanje: