📞 +387 61 811257

Radno vreme: Ponedeljak-Petak | Poziv: 9-17h

Često postavljena pitanja

Koliko mi treba da primim porudžbinu?

Vaše porudžbine obrađujemo radnim danima od 9-17 sati. Isporuka je uglavnom za 2-4 radna dana, zavisi od vremena slanja i preuzimanja paketa od strane kurirske službe.

Da li će moji proizvodi biti u jednom paketu?

Ukoliko je u pitanju manja količina proizvoda, oni će sigurno biti u jednom paketu. Ukoliko se radi o većoj porudžbini, moguće je da će biti spakovani u više paketa.

Kako da kupim proizvode?

Mi se primarno bavimo online i telefonskom prodajom, sve porudžbine koje primimo radnim danima do 13 časova isporučuju se naredni radni dan. Porudžbine koje primimo nakon 13 časova, praznicima i vikendom, šalju se prvi sledeći radni dan i isporuka je u tom slučaju 48-72 časa.

SMS/VIBER/DIRECT/INBOX poručivanje: Podrazumeva slanje SMS/VIBER/DIRECT/INBOX poruke preko mobilnog telefona, pri čemu poruka mora sadržati Ime, Prezime, Broj telefona, Adresu, Poštanski broj i Grad u koji se šalje poručeni proizvod. Takođe spomenite i šta želite da poručite.

Da li mi je potreban lični trener i kako da počnem sa korištenjem?

Suština Herbalife proizvoda se nalazi upravo u jednostavnosti korištenja. Dovoljno je da zamjenite dva obroka sa Herbalife šejkom i već ste na programu mršavljenja. Podrška nezavisnih distributera jeste važna, ali ne i presudna! Ukoliko se pridržavate jasnih smjernica koje dobijate kupovinom bilo kog proizvoda, mršavljenje sa Herbalife jednostavno je kao 3-2-1. Konsultacije telefonom su besplatne za sve korisnike Herbalife proizvoda.

Herbalife ima fenomenalnu podršku za korisnike na svom YouTube kanalu!

Da li na tržištu Bosne i Hercegovine postoje lažni Herbalife šejkovi?

Na tržištu Bosne i Hercegovine za sada ne postoje falsifikovani Herbalife šejkovi, svaka priča o lažnim šejkovima je neosnovana i usmjerena ka ličnoj promociji pojedinaca. Bez obzira da li ste šejk nabavili putem interneta ili kupili od nezavisnog distributera, šanse da ste kupili lažni šejk gotovo da ne postoje.

Kako da budem 100% siguran da je Herbalife šejk pravi?

Svaki originalni Herbalife šejk možete prepoznati po sledećem: na poklopcu postoji QR KOD koji možete očitati sa QR Droid aplikacijom na Vašem mobilnom telefonu. KOD koji iščitate nalazi se utisnut ispod sledećeg zaštitnog poklopca i možete ga pronaći nakon što fizički odlijepite poklopac sa kutije. Sa donje strane kutije se nalazi jasno istaknut datum do kog možete koristiti proizvod.

Ko je uvoznik proizvoda i da li su proizvodi odobreni od Ministarstva Zdravlja?

Jedini uvoznik Herbalife proizvoda u Bosni i Hercegovini je MST International. Ukoliko i dalje sumnjate u ispravnost svog proizvoda, isti možete odnijeti direktno u MST International kako bi ste utvrdili da li je validan i kada je preuzet u magacinu. Prilikom preuzimanja proizvoda u MST International radi se precizna evidencija o svakom preuzetom proizvodu. Evidencija o uvozu i odobrenju Herbalife proizvoda postoji i možete je pronaći na sajtu Ministarstva zdravstva BiH.

Zašto bi proizvode poručio od Vas?

Brojne su prednost i beneficije za naše klijente! Ukoliko se odlučite za poručivanje kod nas, dobijate: istinite informacije, uputstvo za korišćenje u štampanom obliku, diskretnu podršku prilikom korišćenja proizvoda (mi vas ne pozivamo svaki dan, niti vas uslovljamo sa bilo čim), podršku putem interneta i savremenih medija za komunikaciju, VIP uslove koje uživaju članovi, brzu isporuku proizvoda, originalne proizvode …

Kakva je vaša politika povrata?

Povrat proizvoda je moguć u periodu od 15 dana nakon što ste primili paket. Povrat na našu adresu Aleksandra Poloni Grubač, Danijela Ozme 10, 71000 Sarajevo Mob.: +38761811257 je o Vašem trošku. Ukoliko su proizvodi neotvoreni i neoštećeni, novac će Vam biti vraćen u cojelosti za sve proizvode, odnosno biće Vam vraćen novac samo za neotvorene i neoštećene proizvode.

Primio sam pogrešnu stvar

Ukoliko se desi da Vam stignu pogrešni proizvodi, nakon provere sa magacinom (postoji sistem video nadzora gdje se sve bilježi) poslaćemo Vam tražene proizvode sa nalogom za povrat proizvoda koje ste već dobili.

Moja porudžba je stigla oštećena

Ukoliko se desi da Vam porudžbina stigne oštećena, morate odmah prijaviti oštećenje kurirskoj službi ili nama na broj +38761811257, kako bi se uradio zapisnik. Nakon što se utvrde tačni uslovi oštećenja, bićete obeštećeni, odnosno dobićete novac ili nove proizvode.

Kako mogu dobiti korisničku podršku?

Naše radno vrijeme je radnim danima od 9-17 časova i možete nas dobiti na sljedeće načine:

  • Poziv na +38761811257

  • Viber poziv na +38761811257

  • Viber poruka na +38761811257

  • WhatsApp poziv +38761811257

  • WhatsApp poruka +38761811257

  • E-mail info@herbabosna.ba

Šta da radim ako sam uneo netačnu adresu za isporuku?

Ukoliko ste uneli netačnu adresu za isporuku, možete nas pozvati i zahtjevati promenu adrese za dostavu. Uvek provjerite podatke o adresi prije slanja porudžbine, posebnu pažnju obratite na email i broj telefona.

Mogu li promeniti ili otkazati porudžbinu nakon što je pošaljem?

Svaka porudžbina može biti otkazana ili promenjena pre nego što je predamo na obradu magacinu, odnosno pre nego što Vam stigne potvrda od nas da je narudžbina završena.

Postoji znatna razlika u cijeni između Vas i lokalnih distributera?

Kao pravno lice koje se bavi prodajom i distribucijom Herbalife proizvoda u Bosni i Hercegovini imamo zakonsko pravo da samostalno formiramo maloprodajnu cijenu proizvoda, takođe to pravo nam daje i Herbalife koji kaže da su cijene proizvoda u MST cjenovniku preporučene.

Slijedi isečak sa zvaničnog Herbalife sajta, vezano za maloprodajne cijene proizvoda:
Maloprodajna cijena proizvoda u MST cjenovniku je preporučena, ne obavezna! U Herbalife-u cjenimo odnos koji naši Nezavisni Distributeri ostvaruju sa svojim kupcima. Zato kupcima preporučujemo da iskoriste prednosti znanja, podršku i pomoć svojih ličnih Distributera.  Iz tog razloga ne objavljujemo cjenovnik na Internetu. Vaš Distributer će se dogovoriti sa vama o cijeni izabranih proizvoda.

Ko stoji iza ovog sajta?

Aleksandra Poloni Grubač

Danijela Ozme 10,
71000 Sarajevo

Mob.: +38761811257

Račun: 154-114-99984794-38
Intesa San Paolo Bank BiH